Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Ella Ekberg - 6 februari 2011 16:23

Hejhej bloggen, jag vet att jag är dålig på att blogga, uppenbarligen tack vare internet? xd

Ja, men iaf, jag skolkade i onsdags, sen skulle jag sova hos Jessica, men de blev inge, sen så sov jag typ hemma, sen den morgonen så vaknade jag och duschade, sen mötte jag jessica och gick till skolan ;p

Sen efter skolan så åkte jag hem t anna -.-

O när jag kom hem hade hon typ damp?! jävla kärring damp asså? ;o

O sen på fredagen så fick jag sova hos klara, o de gjorde jag? ;p

T igår.. :D

Och igår så var jag med klara typ hela dan, och träffade Melvin & hans kompisar ;p

orkar nt berätta om de?

efter de så gick vi t klaras buss för alla stack.. ;p

och jag väntade på hennes buss (:

sen när jag gick hem hade anna kärringdamp igen :s

haha det är kul att få henne m kärringdamp. xp

och idag så åkte jag hem, och typ gjorde ingenting, haha träffade mina föräldrar & åt, ska snart sticka, ska sova hos jessica (a)

aja vi får se hure blir, bloggar typ imorgon eller nån dag :)

hejdå!

puuss ! § /E

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards