Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Ella Ekberg - 20 februari 2011 14:30

Frågesport på bloggen!


Ni får fråga vad som helst, som


meddelande eller kommentar!


Svarar på vilken fråga som helst!


Det varar under hela nästa vecka,


ända tills på söndag nästa vecka!


Så ta er tid, ni har bra tid på er!

Av Ella Ekberg - 20 februari 2011 13:19

haha tja bloggen.

ja som jag skrev innan så skulle jag berätta om lite saker & sånt.

jag har inte bloggat för att jag har inte orkat höhö xd

men jag har varit med jessica typ ons,tors,fre & lör, och det var typ kul :)

jag flyttade hem i önsdags! sköönt!

igår var jag med A & N, det var kul, vi drack cider, rökte och sånt, sen stack vi hem t Nicole och va där, haha jag hade cola i glaset sen kommer Nicole o häller öl i mitt glas! :o

Blääää :(

Sen hällde Annie cider i mitt glas, tillslut blev min dricka typ skit god :o<3

Sen skulle jag typ hem och då följde dom med mig till en backe, och då sprang jag hem ifrån backen för det var skit kallt ute, jag dog fan!

hade ingen känsel i benen fan!

Men idag så ska jag va med Jessica :)<3

Hihi, puuss.. :)

men ska snart hoppa in i duschen ;p

haha, kommer dö ute xD

det kommer va skiiit kallt!

aja, ska skriva i nästa inlägg puss! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards