Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

Hejsan mina bloggläsare! :D

Av Ella Ekberg - 12 februari 2011 18:31

Hejhej, jag kanske inte har bloggat sen igår, för att igår så kunde jag nt för dom kom o kollade typ hela tin o jag orkade inte slösa på min rast genom att blogga på rasten :(

I torsdags pratade jag med Sara André klockan 14.00 och det gick ganska bra, sen gick jag hem till mig med Jessica, och då så va vi hos mig, vi gjorde lite popcorn och sen efter typ en timme så kom mamma hem och sen så ringde Jessica t sin mamma och frågade när hon kunde komma och hon kunde komma hem kvart i 6 och klockan var halv 5, så jag gick in i köket m jessica och så pratade vi lite, sen ville jag gå på toa o då följde hon med, och hon släckte o tände, släckte tände, släckte tände, släckte tände 24/7, sen sa jag åt henne att sluta, då öppnade hon dörren istället?! hahaha schysst kompis man har då? ;o

haha, sen efter ett tag skulle hon hem o äta, så jag följde henne till hennes mammas port, och sen när vi kom fram så kommer hon och puttar ner mig i snön, ramlade med huvudet före, och mobilen flög ;o hahahaha xD

Sen så mötte jag henne igen.. och då försökte hon putta ner mig i snön igen xd

minns inte om hon lyckades.. xd

Sen dagen efter så fick jag, rebecca och jessica prata med polisen, och sen när jag kom hem hade polisen precis varit hos anna, jag fattade inte varför?

och sen så pratade hon me mig sen på kvällen.

sen igår så var det fredag och då åkte jag hem till anna, och hon frågade vart datorn var så sa jag i skåpet sen så ringde hon skolan och frågade om det var så, jag vet lite cp? eller lite? haha jag menar mycket.

sen så var det sant.

och sen efter det så stod hon och gjorde pannkaks smet för vi skulle typ äta pannkakor till middag! mums :)

sen så gick jag upp på mitt rum och spelade super mario.

och jag hade stängt av min mobil och sen så kommer anna upp o säger att jag måste svara när mamma ringer, och sen ringde hon upp igen, och då svarade jag och då undrade mamma hur jag hade det och hur jag mådde osv sen sa hon att jag ska få FLYTTA HEM PÅ ONSDAG!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDD

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDD

Fan vad glad jag är, jag längtar fan!

jag är hemma just nu fför att jag frågade sos om jag fick sova hemma den här helgen lörd t sönd.

och det gick bra.

jag ska hem imorgon till middagen.

för varje gång någon flyttar så får man välja mat, och då valde jag att äta pizza och dom andra kommer typ äta sushi xd

hatar fisk så därför tar jag nog pizza :)

hehe, men det dåliga är att det är lång tid kvar till onsdag :(<3

aja till middag fick hag klyftpotatis m kött, gottgott!

just nu sitter jag och lyssnar på musik på spotify.

och chattar såklart :D

aja orkar typ inte blogga så mkt , kanske för att det här inlägget är ganska långt.. hehe xd

men jag kommer göra ett till inlägg för där kommer nya bilder in :)

aja puss ! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella Ekberg - 5 mars 2011 03:32

Fan vad läskigt, klockan är bara 3.32 ! Och jag försöker blogga på min nya blogg men de går tydligen inte för att den är fucked up, jävla cepe asså.. hur fan ska jag kunna blogga då?! okej, jag har den här bloggen, men ändå, den här är så mycket då...

Av Ella Ekberg - 27 februari 2011 21:40

Hej bloggen, jag bloggar inte här längre så om ni vill fortsätta se mina dagar så klickar ni in här     pussN ...

Av Ella Ekberg - 25 februari 2011 08:23

Hej bloggen, det blev inget bloggande senare, som jag sa att det skulle bli, för jag var med Klara redan 3, skitkul, först var vi i Solna Centrum, och gissa vad? Då ser vi dom där, och '' dom '' är Johnnie, Dennis, Krille osv. Och sen när jag säger...

Av Ella Ekberg - 24 februari 2011 10:42

Hej bloggen jag har en till blogg just nu, så jag kommer att blogga på två ställen ! :D Ni kan ju besöka båda kanske? :) Den andra bloggen hittar ni om ni klickar här Jag sitter och lyssnar på Bruno Mars, älska honom! Aja pussN /e' ...

Av Ella Ekberg - 24 februari 2011 08:18

Godmorgon kära bloggläsare, jag har precis vaknat av att mamma kommer och ska spela dator såklart.. kan man inte ens få sova till 9 iallafall? Nej, det gick inte. Jaja, igår träffade jag Dennis, de var hur mysigt som helst ;o :$ Först så gick j...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards