Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Ella Ekberg - 5 januari 2011 17:26

Idag är det den 5 januari 2011, jag skriver lite efterblivet, men jag kommer med det nu, för jag har ingenting att göra.

2010 var ett år jag aldrig glömmer, med minnen, saker & chanser.

Just idag är det 2011 och det är ännu ett nytt år med nya minnen, nya saker, nya minnen, nya chanser, nya vänner, nya killar, och alla blir ett år äldre!

Jag vill ju helst bli 14 år, för jag & Jessica ska ha värsta festen då, ska bli så jääävla kul, fan vad jag längtar då.

Någon mer än jag som vill bli 14 ? ;*

I sommar blire värsta kalaset jue!

Kanske kommer få följa med till Kroatien med Nicole, och jag är höjdrädd, men skitsamma det kommer nog säkert att gå bra, det tror nog jag i alla fall! ;)

Just nu sitter jag & snackar med Andreas & Klara på skype, asså jag är typ ganska kär i Andreas, han är så jävla söt, rolig, underbar, asså jag faller så lätt hos killar så det är inte sant.

Men nu tycker jag att jag ska lyssna på musik !

jag bara äääääääääälskar låten: Black Eyed Peas - This is time of my life.

Den är så jävla bra att jag döööör! <3

Orkar typ inte skriva mer nu, men jag ska äta nu så vi ses senare, (kanske)

puss & hej! /e'




   





Här har ni låten <3

Av Ella Ekberg - 5 januari 2011 13:06

Godmorgon bloggen, jag vaknade inte precis nu, men jag vaknade typ kvart i 10, fast jag tog datorn vid halv 11, fast då pratade jag med en kille i mobilen, som heter Andreas, sen på skype, ba för Klara vaknade typ nyss :s xD

Alltså jag ska vara med Klara idag, kanske att jag blir med Nicole också, för att både jag & Nicole har saknat varandra & Nicole vill bjuda mig på donken, och jag har inga pengar så det går för mig, om nicole vill, är sjukt jävla hungrig ju. :s xD

Men just nu sitter jag & pratar med Andreas på skype, jag har på webb med en kille som heter Nikko som jag har varit tillsammans med, och pratar med Klara i mobilen, samtidigt som jag tittar på tv, många saker samtidigt jag vet, men nu orkar jag inte skriva mer, så puss!

Hejdå! /e'

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards