Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Ella Ekberg - 24 januari 2011 14:41

Tjenare bloggen, jag vet att jag har dålig uppdatering, försöker verkligen uppdatera så gott jag kan mina damer & herrar!   

Men i fredags sov jag över hos Klara till lördag då jag skulle åka hem till middagen, men vi hann bara vara med varandra till 4, för hon spydde.. synd om henne   

Och sen när jag satt på bussen och hade åkt en station, så kom jag på att jag hade glömt laddaren, fast jag orkade inte åka tillbaka så jag satt kvar på bussen   

Sen i söndags så vaknade jag och kollade på tv och sånt, Juan väckte mig redan klockan halv 9   

Sen klockan typ 9 så kom Jack in i mitt rum och också kollade på tv   

Kult, och sen blev vi så hungriga att vi gick ner och åt frukost!   

Och efter frukosten så gick vi upp och fixade oss till halv 10, och åkte och badade!!  

Efter badet fick jag skjuts till Centrum och gick till bussen och åkte buss till Klara och hämtade laddaren och åt 8 mackor, goott, bara för att jag var hungrig (?)   

Och idag blev det jävla skolan   

Ska mörda den !   

Jag & Jessica ska hem,hem,hem till mig sen   

Aja, orkar inte skriva mer nu!

Puss & hej leverpastej!    /E


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards