Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Ella Ekberg - 29 januari 2011 20:12

Bilder här nedanför.


              

Puuss :) /E

Av Ella Ekberg - 29 januari 2011 19:49

Asså, jag hatar sånna människor som är precis som du!

Du är fan en svikare, så jävla falsk!

Trodde jag betydde, trodde jag var nått, trodde jag fanns.

Jag tycker verkligen inte om dig längre, tro aldrig att du får en till chans.

Jag vet inte varför du gör såhär för mig?!

Vadfan har jag gjort dig?!?!

Jag kan erkänna att jag kanske träffade mitt ex när vi var tillsammans, men det är för att jag har bytt sida, jag älskar honom igen, han betyder allt för mig, och då menar jag verkligen allt.

~ halv dikt: Jag vet inte men jag tror att jag är, jag vet inte men det kanske är så, jag vet att det kanske låter äckligt, men ändå, jag vet men livet är som det är, alla kan inte vara likadana, förlåt om det är så.. ~


Det jag gör just nu, är ganska mycket.. sitter & lyssnar på musik, chattar på msn, är inne på facebook & bilddagboken & kamrat.. men orkar inte skriva mer just nu, smsa? comviq! ~ 0735861069 ~

Eller Ella Ekberg (Castillo)@facebook

Eller hheartbreakers@bilddagboken

Eller EllaErikssoon@Kamrat

Eller Ella-iris_9@hotmail.com , bbarajjag@hotmail.com@messeger

Av Ella Ekberg - 29 januari 2011 14:47

Tjena bloggen, just nu så sitter jag här hemma hos Klara, & gör typ ingenting, vi sprang typ nyss på hennes maskin.. x)

8.0 rätt snabbt, blir skit lätt trött.. xD

Var tvungen att typ stanna efter några minuter :'o

Men det var iaf kul, ska typ snart träffa Ansar, tror jag, eller nått sånt :)

Han ska smsa när.. ;)

Sen ska jag typ dra hem för Anna vill att jag alltid ska komma till maten, man ba fk you.. :s

Haha, aja, orkar typ inte blogga så mke mer nu, kanske sen senare, vi får se.. x)

Hehe, puuss! <3 /E

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards