Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Ella Ekberg - 7 januari 2011 11:39

~ Godmorgon bloggen, jag har inte bloggat på kanske en dag eller något sånt, men jag bloggar iaf när jag har tid, är hemma & får ha datorn av Anna o.s.v ;)

Idag vaknade jag klockan ungefär halv 10 och var skit kissnödig, och gick på toa, hahaha sen kunde jag inte somna om när jag hade gått på toa, så jag bäddade sängen & satte på mig kläder och typ satte på MTV och lyssnade på musik till klockan blev typ halv 11 och då åt jag frukost och gick upp på mitt rum igen, och va inne lite på mobilen, (internet) facebook, msn & youtube.. hahah, kan inte logga in på bloggen genom mobilen, säääämst! ;s :(

Jag har haft en pojkvän i 4 månader, men igår vart jag skitsur, för jag fick reda på att han var otrogen mot mig!

JAg läste det genom facebook när jag var med Klara, fan vad besviken & ledsen jag blev, asså jag kan inte fatta hur han gjorde så mot mig? 4 månader & han tröttnar, fan vilken svikare :'(

Jag har fan inte kunnat sova inatt, jag grät fan tills klockan vart 5, sen kom Anna upp och frågade var det va, och jag ville inte precis säga det.. men jag var tvungen, jag sa att jag hade haft en kille i 4 månader och att det tog slut igår.. fyfan vad krossad jag är :'( </3

Han var den rätta för mig!

Jag vet inte hur jag ska kunna klara dethär, han betydde fan så jävla mycket för mig, jag vet inte vad jag ska göra, det blir bara värre o värre med mitt liv!

Asså jag venne vad jag ska skriva.. känner mig bara helt jävla förkrossad.

Jag delade hela mitt hjärta till honom, och han krossade det, kommer aldrig kunna pussla ihop delarna igen.. :/</3


Idag ska jag inte göra ett piss, sitta framför en liten dator, jätte kul, a jo visst fast ne.


Någon som har lika tråkigt som jag? ne fast jo fast ne ingen.

Ska lyssna på spotify -.-

Skriver senare, puuuss! /e'

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards