Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Jag äger på att uppdatera :)

Av Ella Ekberg - 19 januari 2011 13:26

Jag vet att jag inte har uppdaterat på skitlääänge, jag vet, men det är för att jag har varit upptagen, (säger vi   )

Heheh, men jag har typ varit de  

Men jag kan förklara lite iaf,  

I helgen sov jag över hos Jessica, och var med Annie som jag har sagt, sen på söndagen så var jag med Klara och hon klippte sig.

Det blev typ snyggt  

Och i helgen fick jag ett förhållande med en kille som heter Ansar, jag har aldrig träffat honom, men det blir en träff på fredag klockan halv 3  

Kult,Kult  

Han är typ skit söt om jag ska va ärlig  

Ska träffa honom i Helene-Lund

Antingen med Jessica & Klara, eller om Jessica bangar så blire ju ba jag och klara :p

haha, jag vet att jag är dålig på att skriva långa inlägg, inte mitt fel, jag gillar mer att skriva sagor i skolan  

För där är det alltid så jävla tråkigt!

I måndags så var jag med Jessica och annie, och vi var hos Annie och typ pratade o sånt skit

Det är sånt man gör

Igår var jag med Klara tills jag hade möte och då var vi i solna och provade kläder o sånt

Kulkul  

Sen på mötet sa jag lite saker o sånt t sos, och jag ska börja få träffa mamma mer, varje helg kommer det börja bli, och pappa kommer typ hamna i fängelse, eller på ett hem, för att lugna ned sig, och då vill nt jag bo i upplands väsby igen liksom för lääskigt ifall han är kitsur då!  

Han skulle ju typ kunna mörda mig då eller nått  

Bara för han har cp damp problem!   

Nu ska jag berätta om idag !

Imorse så trodde jag & jessica att det var idrott, så vi åkte till IDROTTEN och då var det INTE IDROTT FÖR I HELVETE, blir så trött på skolan, bara för att dom har bytt schema så byter dom tid o allting man ba orka, liksom så jävla lågt, hur fan ska man kunna veta det?!!

Så vi kom försent som vanligt   

Sen så hade vi idrott klockan 9 och jessica hade nt idrottskläder så hon ville nt va med, så jag ville nt heller det, så jag och hon var i kapprummet till typ 10, sen så gick vi hem till mig och åt makaroner, och sen gick vi och pantade burkar så vi fick 61 kronor, och nu har vi en krona kvar, kult

så vi skolkar, hehe, kult  

Ja jag vet, nanana  

Och jag och Jessica väntar på att Annie ska komma, men hennes mobil har dött, så jag vet inte om hon kommer komma eller inte  

Aja jag orkar typ inte blogga mer nu hejdå

puuuuss! <3 /E

 
 
Ingen bild

Theess

20 januari 2011 08:02

Uhlala ;))<3

Ella Ekberg

24 januari 2011 14:40

haha gmn :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella Ekberg - 5 mars 2011 03:32

Fan vad läskigt, klockan är bara 3.32 ! Och jag försöker blogga på min nya blogg men de går tydligen inte för att den är fucked up, jävla cepe asså.. hur fan ska jag kunna blogga då?! okej, jag har den här bloggen, men ändå, den här är så mycket då...

Av Ella Ekberg - 27 februari 2011 21:40

Hej bloggen, jag bloggar inte här längre så om ni vill fortsätta se mina dagar så klickar ni in här     pussN ...

Av Ella Ekberg - 25 februari 2011 08:23

Hej bloggen, det blev inget bloggande senare, som jag sa att det skulle bli, för jag var med Klara redan 3, skitkul, först var vi i Solna Centrum, och gissa vad? Då ser vi dom där, och '' dom '' är Johnnie, Dennis, Krille osv. Och sen när jag säger...

Av Ella Ekberg - 24 februari 2011 10:42

Hej bloggen jag har en till blogg just nu, så jag kommer att blogga på två ställen ! :D Ni kan ju besöka båda kanske? :) Den andra bloggen hittar ni om ni klickar här Jag sitter och lyssnar på Bruno Mars, älska honom! Aja pussN /e' ...

Av Ella Ekberg - 24 februari 2011 08:18

Godmorgon kära bloggläsare, jag har precis vaknat av att mamma kommer och ska spela dator såklart.. kan man inte ens få sova till 9 iallafall? Nej, det gick inte. Jaja, igår träffade jag Dennis, de var hur mysigt som helst ;o :$ Först så gick j...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards